ВПЛИВ ЦІНИ НА КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Ірина ТРУНІНА Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0002-7416-1830
  • Костянтин ЛАТИШЕВ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0003-2645-1902
  • Анастасія КУЩ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-24

Ключові слова:

цінова політика, конкурентна стратегія підприємства, конкурентоспроможність, стратегічний розвиток, цінова стратегія

Анотація

 У статті досліджено роль ціни як ключового чинника формування конкурентних переваг підприємства в умовах ринкової економіки. Проаналізовано місце цінової політики у системі конкурентних стратегій, визначено її вплив на конкурентоспроможність продукції та можливості адаптації до динамічного середовища. Розглянуто основні цінові стратегії підприємств, їхні переваги та ризики, а також послідовність етапів формування ціни. Окрему увагу приділено перспективам удосконалення цінової політики в умовах орієнтації на цінність для споживача.

Завантаження

Опубліковано

16.10.2025

Як цитувати

ТРУНІНА, І., ЛАТИШЕВ, К., & КУЩ, А. (2025). ВПЛИВ ЦІНИ НА КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 346(5), 171-175. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-24