ВПЛИВ ЦІНИ НА КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-24Ключові слова:
цінова політика, конкурентна стратегія підприємства, конкурентоспроможність, стратегічний розвиток, цінова стратегіяАнотація
У статті досліджено роль ціни як ключового чинника формування конкурентних переваг підприємства в умовах ринкової економіки. Проаналізовано місце цінової політики у системі конкурентних стратегій, визначено її вплив на конкурентоспроможність продукції та можливості адаптації до динамічного середовища. Розглянуто основні цінові стратегії підприємств, їхні переваги та ризики, а також послідовність етапів формування ціни. Окрему увагу приділено перспективам удосконалення цінової політики в умовах орієнтації на цінність для споживача.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина ТРУНІНА, Костянтин ЛАТИШЕВ, Анастасія КУЩ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

