ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-5Ключові слова:
поведінка споживачів, асортимент, товар, послуга, мерчандайзингАнотація
В статті проведено аналіз поведінки споживачів та фактори, що на них впливають. Поведінка споживачів в Україні формується у воєнний час та за складних економічних умов, що спричиняє її унікальність та неоднозначність. Наразі, актуальним є питання розуміння теорії поведінки споживачів та можливості впливу на неї за допомогою наявних ресурсів.
Завантаження
Опубліковано
29.09.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ГРОМОВА, О., АБДУЛЛАЄВА, А., & ШЕВЧУК, А. (2022). ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 310(5(1), 33-36. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-5