ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ЕЛЕКТРОННОМУ БІЗНЕСІ ВЕТЕРИНАРНИХ ПРЕПАРАТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-91

Ключові слова:

інтегровані маркетингові комунікації, електронна комерція, соціальні мережі, контент-маркетинг, цифрові стратегії, CRM-система, B2B, B2C, омніканальність

Анотація

У статті проаналізовано трансформацію ринку ветеринарних препаратів України в умовах цифровізації, спричиненої пандемією та воєнним станом. Досліджено адаптацію B2B і B2C сегментів до e-commerce, зокрема зростання ролі онлайн-магазинів, маркетплейсів, соціальних мереж, автоматизованих сервісів замовлень і CRM-систем. Особлива увага приділена інтегрованим маркетинговим комунікаціям (ІМК) як основі формування довіри, лояльності та ефективної взаємодії з клієнтами. Розглянуто мультиканальні стратегії, поєднання онлайн- та офлайн-інструментів, важливість персоналізації комунікацій, контент-стратегії, оцінку ефективності ІМК за економічними, поведінковими та життєвими показниками клієнта. Робота підкреслює необхідність комплексного підходу до просування ветеринарних товарів через цифрові канали для забезпечення конкурентоспроможності в нових ринкових умовах.

Завантаження

Опубліковано

16.10.2025

Як цитувати

ЛИСЯНСЬКИЙ, С. (2025). ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ЕЛЕКТРОННОМУ БІЗНЕСІ ВЕТЕРИНАРНИХ ПРЕПАРАТІВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 346(5), 634-640. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-91