ІНСТРУМЕНТИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ АГРОПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Є. ЗАБУРМЕХА Хмельницький національний університет Автор https://orcid.org/0000-0003-2223-3887
  • О. ГАЙДУК Хмельницький національний університет Автор
  • А. МИХАЙЛОВ Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-14

Ключові слова:

digital-маркетинг, агропідприємства, таргетована реклама, цифрові засоби комунікацій

Анотація

В роботі розглянуті теоретичні аспекти особливостей та сучасних тенденцій застосування системи digital-маркетингу. Проведено аналітичне дослідження діяльності ТзОВ «Біосад». Запропоновані методи формування та просування продукції підприємства за допомогою інструментів digital-маркетингу.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2022

Як цитувати

ЗАБУРМЕХА, Є., ГАЙДУК, О., & МИХАЙЛОВ, А. (2022). ІНСТРУМЕНТИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ АГРОПІДПРИЄМСТВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 302(1), 82-87. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-14