ІНСТРУМЕНТИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ АГРОПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-14Ключові слова:
digital-маркетинг, агропідприємства, таргетована реклама, цифрові засоби комунікаційАнотація
В роботі розглянуті теоретичні аспекти особливостей та сучасних тенденцій застосування системи digital-маркетингу. Проведено аналітичне дослідження діяльності ТзОВ «Біосад». Запропоновані методи формування та просування продукції підприємства за допомогою інструментів digital-маркетингу.
Завантаження
Опубліковано
30.01.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ЗАБУРМЕХА, Є., ГАЙДУК, О., & МИХАЙЛОВ, А. (2022). ІНСТРУМЕНТИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ АГРОПІДПРИЄМСТВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 302(1), 82-87. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-14

