ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ

Автор(и)

  • Ольга ГРОМОВА Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ Автор https://orcid.org/0000-0003-3326-4742
  • Анастасія АБДУЛЛАЄВА Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ Автор https://orcid.org/0000-0001-6961-8923
  • Анна ШЕВЧУК Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-5

Ключові слова:

поведінка споживачів, асортимент, товар, послуга, мерчандайзинг

Анотація

В статті проведено аналіз поведінки споживачів та фактори, що на них впливають. Поведінка споживачів в Україні формується у воєнний час та за складних економічних умов, що спричиняє її унікальність та неоднозначність. Наразі, актуальним є питання розуміння теорії поведінки споживачів та можливості впливу на неї за допомогою наявних ресурсів.

Завантаження

Опубліковано

29.09.2022

Як цитувати