ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ЗОКРЕМА ЯКІСНИХ ФОТОГРАФІЙ, ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТІВ ДО КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РЕГІОНУ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД

Автор(и)

  • Олена ЗАГОРЯНСЬКА Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0002-8057-4498
  • Ян ПРОЯЄВ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор
  • Злата МАЛАНЧУК Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-47

Ключові слова:

туристична фотографія, композиція, акценти-правила, Кременчуцький регіон, SWOT-аналіз, туристичні об’єкти, маркетингові інструменти

Анотація

У статті проведено SWOT-аналіз туристичної сфери Кременчуцького регіону та виокремлені маркетингові стратегії, що спрямовані на посилення привабливості туристичного потенціалу регіону та підвищення ефективності привернення туристів до Кременчука.

В статті відзначено, що фотографія відіграє важливу роль у туризмі, оскільки може бути ефективним маркетинговим інструментом для залучення туристів до певного регіону. Проаналізовано туристичну фотографію з використанням наявних досліджень і виділено рекомендації щодо підготовки до фотографування для туристів, які бажають створити персональні естетичні світлини, так і об'єктів, які вони відвідують. Основна мета полягає в ефектному передаванні вигляду місця, спогадів, емоцій та всього, що пов'язано з досвідом конкретних людей під час їхніх подорожей.

Завантаження

Опубліковано

25.05.2023

Як цитувати

ЗАГОРЯНСЬКА, О., ПРОЯЄВ, Я., & МАЛАНЧУК, З. (2023). ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ЗОКРЕМА ЯКІСНИХ ФОТОГРАФІЙ, ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТІВ ДО КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РЕГІОНУ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 318(3), 305-310. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-47