ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ЗОКРЕМА ЯКІСНИХ ФОТОГРАФІЙ, ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТІВ ДО КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РЕГІОНУ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-47Ключові слова:
туристична фотографія, композиція, акценти-правила, Кременчуцький регіон, SWOT-аналіз, туристичні об’єкти, маркетингові інструментиАнотація
У статті проведено SWOT-аналіз туристичної сфери Кременчуцького регіону та виокремлені маркетингові стратегії, що спрямовані на посилення привабливості туристичного потенціалу регіону та підвищення ефективності привернення туристів до Кременчука.
В статті відзначено, що фотографія відіграє важливу роль у туризмі, оскільки може бути ефективним маркетинговим інструментом для залучення туристів до певного регіону. Проаналізовано туристичну фотографію з використанням наявних досліджень і виділено рекомендації щодо підготовки до фотографування для туристів, які бажають створити персональні естетичні світлини, так і об'єктів, які вони відвідують. Основна мета полягає в ефектному передаванні вигляду місця, спогадів, емоцій та всього, що пов'язано з досвідом конкретних людей під час їхніх подорожей.