МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-48

Ключові слова:

маркетингова діяльність, соціально-медійний маркетинг, електронна комерція, соціальні мережі, маркетингова стратегія, канал комунікації, криза

Анотація

У статті досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи спричиненою COVID-19 та воєнним станом в Україні. Розглянуто сутність і відмінність електронної комерції від традиційної. Проаналізовано динаміку зростання користувачів інтернетом та онлайн-продажів в Україні за останні роки. Виявлено ефективний та бюджетний маркетинговий канал комунікації, визначено його переваги та завдання. За підсумками проведених досліджень запропоновано рекомендації щодо напрямку розвитку маркетингової діяльності підприємствам, які функціонують в умовах кризи.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати