ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ РІВНЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-45

Ключові слова:

органічна продукція, лояльність, споживач, ринок, підприємство, середовище

Анотація

У роботі досліджені теоретичні та практичні аспекти дослідження лояльності споживачів органічної продукції за сучасних умов посилення конкурентної боротьби та глобалізації продовольчого ринку. Представлена комбінована методика оцінки рівня лояльності споживачів, яка надала б повні та достовірні дані та була придатна для практичної діяльності підприємств. Отримані результати наукового дослідження даної статті дозволить підприємствам з виробництва органічної продукції скоригувати дії у напрямі побудови довгострокових взаємовигідних відносин зі споживачем, а також стане запорукою досягнення інших цілей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані з високим рівнем лояльності споживачів.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати

ШАРКО, В., АНДРУСЕНКО, Н., & ВАСИЛИШИНА, О. (2022). ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ РІВНЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 299-307. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-45