РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ СТРАТЕГІЇ Й МОДЕЛІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна КАПЛІНА Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор https://orcid.org/0000-0002-9445-5684
  • Анна КАПЛІНА Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор https://orcid.org/0000-0001-7026-574X
  • Ларіса КУЩ Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор https://orcid.org/0000-0001-7493-5800
  • Світлана ДУДНИК Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор https://orcid.org/0000-0001-8228-7276

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-42

Ключові слова:

корпоративна культура, індустрія гостинності, конкурентоспроможність підприємства, персонал, керівник, цінності, роль корпоративної культури

Анотація

Мета статті полягає в узагальненні підходів до корпоративної культури та визначення її ролі як стратегічної конкурентної переваги підприємства індустрії гостинності. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. За підсумками теоретичних досліджень визначено поняття «корпоративна культура». Досліджено питання впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність готельного підприємства. Розглянуто на прикладі діючого готелю реалізацію напрямів корпоративної культури. Проаналізовано відгуки гостей, побудовано профілограму за основними дескрипторами. Узагальнено підходи до сутності поняття корпоративної культури та визначення її ролі як стратегічної конкурентної переваги підприємства. Визначено роль корпоративної культури сфери гостинності. Приділено увагу оптимізації елементів корпоративної культури готельного підприємства. Доведено,  що розвиток корпоративної культури сприяє успіху індустрії гостинності, допомагає підприємствам готельного і ресторанного господарства стати конкурентоспроможними та ефективними на ринку послуг.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати

КАПЛІНА, Т., КАПЛІНА, А., КУЩ, Л., & ДУДНИК, С. (2022). РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ СТРАТЕГІЇ Й МОДЕЛІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 282-288. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-42