ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-41Ключові слова:
CRM системи, класифікація, принципи побудови, інформаційні технологіїАнотація
У статті аналізуються системи CRM. Подано концепцію та принципи їх роботи. Проаналізовано процес впровадження CRM систем. Крім того у статті наведено поняття CRM системи.
Завантаження
Опубліковано
26.05.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ВОЛОБОЙ, А., МОКРА, А., БЄЛОЗЕРЦЕВ, В., & ЄЛІСЄЄВА, О. (2022). ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 278-281. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-41