АСОРТИМЕНТНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-34Ключові слова:
асортиментне ціноутворення, коефіцієнт беззбитковості, запас надійності, коефіцієнт маржинального прибуткуАнотація
В статті надано критичний аналіз асортиментного ціноутворення, доведено непридатність традиційних методів управління змінами асортименту продукції підприємств за умов багатономенклатурного виробництва. Пропонується новий підхід до вирішення цієї актуальної проблеми із застосуванням інструментарію маржинального аналізу.
Завантаження
Опубліковано
26.05.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ОРЛОВ, О., РЯСНИХ, Є., & САВЧЕНКО, О. (2022). АСОРТИМЕНТНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 234-239. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-34