КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-15

Ключові слова:

конкурентоспроможність, конкурентні переваги, інформаційне суспільство, моніторинг, промислові підприємства

Анотація

У статті розглянуто сучасні аспекти конкурентоспроможності підприємства в умовах інформаційного суспільства. Описані чинники, які впливають на споживача епохи інформаційного суспільства.  Визначені концептуальний зміст сучасних конкурентних переваг підприємства та система інформації для створення нових конкурентних переваг за результатами моніторингу. Досліджено чинники, від наявності яких залежить можливість забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційного суспільства.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати

ПУХАЛЬСЬКА, Я. (2022). КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 108-112. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-15