ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-8Ключові слова:
маркетингові дослідження, вибірка, планування, організація, маркетингова інформаційна система, респондент, анкетуванняАнотація
У статті проаналізовано вплив карантинних обмежень, які вплинули на специфіку організації проведення маркетингових досліджень. Визначено, що в умовах пандемії COVID-19 більшість маркетингових досліджень проводять із застосуванням інтернет технологій. Систематизовані переваги дистанційної роботи зі споживачами продукції підприємства. Визначено актуальні види маркетингових досліджень, які найчастіше проводять в режимі он-лайн. Сформульовані ключові проблеми організації та проведення маркетингових досліджень в умовах пандемії та запропоновані шляхи їх вирішення. Визначено, що основними проблемами при організації проведення маркетингових досліджень в умовах пандемії є складність перевірки достовірності інформації, неможливість забезпечення абсолютної конфіденційності респондентів, складність забезпечення репрезентативності вибірки, відсутність можливості консультування під час заповнення анкети, залежність від провайдера, недостатній рівень цифрової компетентності респондентів.