УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-5

Ключові слова:

товарознавство, торговельне підприємництво, комерційна діяльність, товарна інноваційна політика, роздрібна торгівля

Анотація

У статті досліджується важливість і необхідність асортиментної політики, сформульовані цілі асортиментної політики, визначено вплив асортиментної політики на розвиток сучасних підприємств. У ході дослідження з’ясовано, що зростаюча потреба комплексного підходу у вирішенні питань формування принципів ведення товарної інноваційної політики та реалізації її ключових функцій у сфері розвитку торговельного підприємництва в системі роздрібної торгівлі. Запропоновано орієнтири підвищення ефективності побудови асортиментної політики підприємств у сучасних ринкових умовах.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати