СТРАТЕГІЧНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-64Ключові слова:
маркетинг, продукт, стратегічне позиціонування, конкурентна стратегія, маркетингова стратегіяАнотація
Стаття присвячена проблемі стратегічного позиціонування продукції аграрних підприємств в умовах конкуренції. Проаналізовано світовий та вітчизняний досвід стратегічного позиціонування. Наведено узагальнюючі визначення категорії «позиціонування». Виділено основні компоненти позиціонування: ідея, стратегія та реалізація задуму. Запропоновано основні ознаки позиціонування як ідеї, як стратегії та як набору певних практичних дій. Обґрунтовано значення диверсифікації як одного з ефективних елементів маркетингових стратегій.
Завантаження
Опубліковано
26.09.2024
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ОДІНЦОВ , О., & ПЕПЧУК, С. (2024). СТРАТЕГІЧНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 334(5), 425-431. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-64