НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-48

Ключові слова:

педагогічна майстерність, навчальні технології, студентоцентризм, компетентності, рольова гра, ділова гра, кейс метод

Анотація

У статті розглянуто складові педагогічної майстерності у вищій школі, а саме рівні професійності викладача та їх характеристика; сутність та перелік критеріїв і складових професійної майстерності викладача вищої школи;навчальні технології як основний інструмент організації освітнього процесу. Обґрунтовано, що педагогічним технологіям, які застосовуються у вищій школі, мають бути притаманні певні якості: концептуальність, системність, керованість, ефективність та відтворюваність. Особливу увагу звернуто на удосконалення педагогічної майстерності у нових реаліях, де мають бути враховані студентоцентрований підхід та формування у здобувачів вищої освіти загальних і фахових компетентностей, які і є індикаторами якості сучасної освіти. 

Завантаження

Опубліковано

29.09.2022

Як цитувати

МЕДВІДЬ, Л. (2022). НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 310(5(1), 294-297. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-48