ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АПТЕЧНОГО ЗАКЛАДУ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-42Ключові слова:
конкуренція, конкурентоспроможність підприємства, аптека, фармацевтичний ринокАнотація
У статті досліджено поняття «конкурентоспроможність підприємства» та його важливість у сучасній системі функціонування підприємств. Так як у нинішній економічній ситуації конкуренція є основним фактором успішності та ефективності будь–якого підприємства, то зрозуміло, що без неї неможливий повноцінний розвиток економіки взагалі. Від уміння вести конкурентну боротьбу на певному ринку товарі або послуг залежить успіх будь-якого підприємства. Актуальність даної теми зумовлена тим, що через нестабільність економічного середовища українського ринку, зокрема тиску на активне посилення конкуренції на ринку в цьому секторі, постає питання управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання, що надають аптечні послуги і є актуальними та потребують врахування галузевої специфіки для пошуку шляхів вдосконалення. У статті розглянуто фактори впливу на конкурентоспроможність фармацевтичного підприємства, проаналізовано конкретний аптечний пункт у місті Харків та з’ясовано його сильні, слабкі сторони, а також можливості та загрози здійснення діяльності, запропоновано шляхи вдосконалення конкурентоспроможності підприємства.