РОЗВИТОК ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-8Ключові слова:
цифрові технології, діджиталізація, маркетинг, Інтернет-маркетинг, цифрові комунікації, банківські установиАнотація
У статті привернуто увагу до питань розвитку системи цифрових банківських послуг в Україні, зокрема в частині їх маркетингу та безпосереднього просування на ринок в умовах цифрової трансформації економіки та суспільства. Метою дослідження визначено удосконалення методико-прикладних засад й положень просування цифрових банківських послуг. Визначено й охарактеризовано провідні тренди, які обумовили розвиток цифрового маркетингу банківських установ. Доведено, що цифровий банкінг став невід’ємною концепцією діяльності сучасних банківських установ. Ідентифіковано 5 еволюційних етапів процесу розвитку цифрових технологій у діяльності банківських установ. Визначено провідні напрями та переваги реалізації завдань стратегії цифрового маркетингу банків. Обґрунтовано перспективи розвитку цифрового маркетингу банківських установ, які стосуються корпоратизації діджитал-систем бізнес-комунікацій і надання банківських послуг, використання можливостей цифрового маркетингу для нарощення обсягів надання основних і додаткових банківських послуг у мережі Інтернет, поширення цифрового маркетингу на внутрішньобанківську систему управління, її інформатизацію.