ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Людмила ЛАРКА Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Автор https://orcid.org/0000-0002-8184-5464

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-34

Ключові слова:

маркетингові дослідження, антикризове управління, превентивний маркетинг, кризовий маркетинг, посткризовий маркетинг, ефективність, маркетинговий бюджет

Анотація

У статті проаналізовано основні методичні підходи до визначення ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового маркетингу. Визначено, що в залежності від етапу розвитку кризової ситуації діагностика ефективності маркетингових досліджень повинна відбуватися відповідно у межах систем превентивного, кризового та посткризового маркетингу. Діагностика ефективності маркетингових досліджень повинна відбуватися у кількісному та якісному вимірах. Уточнено, що при кількісному оцінюванні ефективності маркетингових досліджень необхідно співвідносити прирощення прибутку підприємства внаслідок проведення маркетингових досліджень до маркетингового бюджету цих досліджень. Систематизовано основні цілі маркетингових досліджень в залежності від етапу розвитку кризової ситуації для визначення ефективності проведення маркетингових досліджень у якісному вимірі. Визначено, що альтернативним якісним показником ефективності маркетингових досліджень може виступати інтегральний показник, який акумулює у собі показники ефективності реалізації основних етапів проведення маркетингових досліджень.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

ЛАРКА, Л. (2022). ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(1), 224-227. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-34