СЕГМЕНТИ АУДИТОРІЙ ТА МОЖЛИВОСТІ ТАРГЕТИНГУ В GOOGLE ADS

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-23

Ключові слова:

Google Ads, таргетинг, цільова аудиторія, аудиторія за інтересами, геотагетинг, демогафічний таргетинг

Анотація

У статті розглянуто особливості використання такого інструменту інтернет-маркетингу, як Google Ads. Визначено та структуровано основні сегменти аудиторій для таргетингу, які доступні в Google Ads. Описано можливості охоплення цільової аудиторії на основі інтересів, мови, пристроїв для розміщення, демографічного таргетингу та геотаргетингу. Обґрунтовано важливість та цінність використання Google Ads для просування товарів та послуг.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022