СЕГМЕНТИ АУДИТОРІЙ ТА МОЖЛИВОСТІ ТАРГЕТИНГУ В GOOGLE ADS
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-23Ключові слова:
Google Ads, таргетинг, цільова аудиторія, аудиторія за інтересами, геотагетинг, демогафічний таргетингАнотація
У статті розглянуто особливості використання такого інструменту інтернет-маркетингу, як Google Ads. Визначено та структуровано основні сегменти аудиторій для таргетингу, які доступні в Google Ads. Описано можливості охоплення цільової аудиторії на основі інтересів, мови, пристроїв для розміщення, демографічного таргетингу та геотаргетингу. Обґрунтовано важливість та цінність використання Google Ads для просування товарів та послуг.
Завантаження
Опубліковано
29.12.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ГОЛУБОВСЬКА, О. (2022). СЕГМЕНТИ АУДИТОРІЙ ТА МОЖЛИВОСТІ ТАРГЕТИНГУ В GOOGLE ADS. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(1), 165-168. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-23