ВПЛИВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ЛОГІСТИЧНОЇ СФЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-18Ключові слова:
діджиталізація, цифровізація, бізнес-модель, ланцюги постачання, логістична сфера, інноваційні цифрові технологіїАнотація
У статті досліджено різноманітні підходи до розуміння категорії «діджиталізація» у вітчизняній та зарубіжній літературі. Визначено та систематизовано складові елементи діджиталізації, її переваги та недоліки. Виділено чотири основні важелі діджиталізації, через які працює цифрова трансформація бізнес-моделі підприємства та три способи впливу цифровізації на зміну компаній та їхніх бізнес-моделей. Представлено перелік найбільш поширених інноваційних цифрових технологій у системі управління логістичними бізнес-моделями та визначено сфери їх застосування. Обґрунтовано необхідність використання інструментів цифрової трансформації бізнес-моделі ланцюгів постачання з використанням визначених світових трендів розвитку логістики та ланцюгів постачання на майбутнє з корегуванням їх на вирішення більш нагальних напрямів світових проблем.

