ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КВІТКОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ СУЧАСНОГО ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-14Ключові слова:
квіти, ринок квітникарства, логістичні концепції, торгівля, ланцюги постачання, імпорт, експорт, продажіАнотація
У статті розглянуто сучасний стан ринку квіткової продукції та досліджено чинники, що впливають на формування ринку в Україні, визначено основні тенденції та перспективи розвитку квіткового бізнесу у період повномасштабної війни. При здійсненні дослідження було використано аналітичні та статистичні методи обробки даних. Здійснено аналіз стану ринку та охарактеризовано діяльність основного виробника квіткової продукції в Україні. Проведено дослідження умов здійснення логістичних перевезень квіткової продукції, визначено тенденцію імпорту та експорту квітів в Україні. Представлено інформацію про учасників вітчизняної квіткової галузі та визначено проблеми, пов’язані з розвитком української квіткової індустрії та збуту готової продукції. Визначено основні негативні фактори, що впливають на розвиток ринку квіткової продукції в Україні. Обґрунтовано необхідність використання сучасних логістичних концепцій з метою оптимізації комплексу логістичних функцій підприємств квіткової галузі.