РЕКРУТИНГ ЯК СКЛАДОВА ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ

Автор(и)

  • Катерина СКІБСЬКА Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0000-0002-5261-5483
  • Олександра ПАНАСЮК Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0000-0002-0984-8476

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-1

Ключові слова:

рекрутинг, цифрова стратегія, менеджмент персоналу, цифрова трансформація

Анотація

У статті проведено огляд надсучасних систем автоматизації рекрутингу, які допомагають компаніям проводити більш ефективну  та доцільну роботу з персоналом. Встановлено, що наразі на ринку є багато пропозицій програмного забезпечення, яке розраховано для різного розміру компаній та бюджету.  Кожного року з’являються нові технології, завдяки розвитку цифрової трансформації бізнес-процесів менеджменту персоналу. Виявлено, що компанії недостатньо використовують дані можливості, тому що не завжди мають на це ресурси та достатньо обізнані в цьому питанні. Не зважаючи на це, все більше компаній починає розуміти  потенціал використовування систем автоматизації для поліпшення процесу пошуку та найму кваліфікованих кандидатів на роботу, тому дана тема буде актуальною найближчим часом. Впровадження автоматизації рекрутингу як складової цифрової стратегії менеджменту персоналу дозволить компаніям оптимізувати бізнес у напрямі поліпшення процесу пошуку та найму кваліфікованих кандидатів на роботу.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

СКІБСЬКА, К., & ПАНАСЮК, О. (2023). РЕКРУТИНГ ЯК СКЛАДОВА ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 316(2), 7-12. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-1