МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ «ФОРМУЛИ 4 К» ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-31Ключові слова:
грант, маркетинг, 4К, грантові програмиАнотація
У статті розглядаються маркетингові аспекти застосування «формули 4 К» при реалізації грантового проєкту «Розширюємо горизонти можливостей для хмельничан та ВПО «Хмельницький: Кооперація & Навчання & Інтеграція». Розглянуто та проаналізовано теоретичні підходи до формування концепції «4К».
Завантаження
Опубліковано
25.05.2023
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
КОВАЛЬЧУК, С. (2023). МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ «ФОРМУЛИ 4 К» ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 318(3), 199-206. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-31