АНАЛІЗ ЗМІН ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ РУХОМОГО ЗВ’ЯЗКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-27Ключові слова:
воєнний стан, зміна потреб, рухомий (мобільний) зв’язок, аналіз якості, оператори мобільного зв’язку, фактори впливу, анкетуванняАнотація
Сьогодні в Україну прийшли складні часи: війна, та все, що вона несе, руйнує так звичне для багатьох життя. Із втратою спокою, населення країни більше не в змозі заповнювати щаблі базових потреб, про які писав Абрагам Маслоу: відсутнє відчуття безпеки, втрата житла (постійного місця проживання), відключення електроенергії, а з тим і мобільного зв’язку.
Дослідження якості отриманих послуг рухомого зв’язку, зміни потреб його споживачів є важливим на сьогоднішній час, адже перебудова необхідностей вимагає модифікацій способу їх задоволення. Відтак основна мета мобільних операторів – якомога краще задовольнити першочергові потреби споживачів мобільного зв’язку, підтримати дух народу за допомогою якомога кращого заповнення проставлених «пробілів».
Отож, провівши анкетування цьогоріч та 2021 року ми зможемо краще зрозуміти, які є сьогодні потреби у споживачів мобільного зв’язку, та спробуємо знайти шляхи до їх забезпечення.