ПАРАМЕТРИЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРУ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЛЬТРІВ ПОШУКУ В ІНТРЕНЕТ-МАГАЗИНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-19Ключові слова:
Інтернет-маркетинг, товарні фільтри, параметрична класифікація, споживацький вибір, ефективність Інтернет-продажівАнотація
В статті розглянуто питання необхідності та доцільності проведення параметричної класифікації споживчих якостей товару в процесі розробки послідовності товарних фільтрів, що будуть відображатися на основній сторінці Інтернет-магазину. Крім того запропонована авторська схема послідовності формування впливу параметричної класифікації споживчих якостей товару на ефективність діяльності Інтернет-магазину із визначенням позитивних та негативних наслідків на кожному з її етапів, наведено практичні приклади розробки параметричної класифікації товару та порівняно її результати із товарними фільтрами діючого інтернет магазину за відповідною групою товарів.