СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМАТИЗАЦІЇ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-66Ключові слова:
формат торговельного підприємства, тип торговельного підприємства, форматизація роздрібних торговців, типізація торговельних підприємств, види торговельних підприємствАнотація
У даній статті автори конкретизують основні класифікаційні ознаки роздрібних торговельних підприємств на сучасному етапі їх розвитку, а також наводять основні характеристики, принципи та підходи щодо визначення (формування) сучасних форматів роздрібних торговців (форматизації). Також у статті авторами проведено аналіз та порівняння параметрів форматизації роздрібних торговців у країнах Європи та Америки. На основі проведеного аналізу авторами виявлено ряд спільних рис та відхилень у процесі форматизації роздрібних торговців країн Європи та Америки і їх класифікації, а також запропоновано конкретні критерії та підходи до форматизації роздрібних торговців в Україні на сучасному етапі.