ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ БРЕНД СТРАТЕГІЇ ДЛЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-51Ключові слова:
бренд, стратегія, маркетинг, сільське господарство, аграрні підприємстваАнотація
У статті розглянуто питання особливостей розробки та етапи побудови бренд стратегії для аграрних підприємств, суть та значення поняття «бренд стратегії» з історичної та концептуальної точок зору, висвітлено основні вектори розвитку і тенденції закордонного досвіду та України. Метою статті є визначення ключових аспектів та умов формування бренд стратегії, структурування її елементів відповідно до ринкових тенденції та змін на аграрних підприємствах. Проаналізовано вплив сучасних сільськогосподарських інновацій на маркетинг бренду сільськогосподарської продукції. Доведено, що розробка бренд стратегії для аграрних підприємств залежить від багатьох факторів, а саме від швидкого реагування на цінові коливання, організації оптимальних логістичних каналів збуту сільськогосподарської продукції, від швидкого реагування на зміни основних тенденцій ринку. Розглянуто сучасні підходи до процесу розробки маркетингових стратегій аграрних підприємств та відповідні методи маркетингового стратегічного аналізу. Зроблено висновки щодо передумов ефективної розробки та використання бренд стратегії для аграрних підприємств.