ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИВ УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-34Ключові слова:
воєнний стан, публічні службовці, підвищення кваліфікації, заклади професійного навчання, професійні програмиАнотація
У статті актуалізовано увагу до задоволення потреб фахівців публічної сфери в отриманні нових знань і навичок завдяки пропозиціям провайдерів освітніх послуг у сфері професійного навчання в умовах дії правового режиму воєнного стану. Установлено, що в умовах дії правового режиму воєнного стану заклади післядипломної освіти, що здійснюють професійне навчання, зокрема підвищення кваліфікації публічних службовців, продовжують повноцінно функціонувати незважаючи на різні обмеження в організації операційної діяльності. При цьому вільно обирають форми, методи і засоби навчання, що відповідають програмам підвищення кваліфікації. Дистанційне навчання стало єдиною загальнодоступною формою в системі підвищення кваліфікації публічних службовців у 2022 р. Висока якість освітніх послуг провайдерами може бути забезпечена за допомогою розширення спектру освітніх послуг у сфері професійного навчання посадовців з одночасним впровадженням інноваційних освітніх технологій, різних форм і методів навчання, ширшим залученням викладачів-практиків, представників та експертів інститутів громадянського суспільства. Пріоритетні напрями навчання мають бути обумовлені потребами замовників освітніх послуг із підвищення кваліфікації.