СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ПАРТНЕРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ В2В

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-26

Ключові слова:

партнерський маркетинг, інструменти, український ринок, підприємство, стратегія, розвиток

Анотація

У статті описані сучасні інструменти, які допоможуть підвищити успіх маркетингового партнерства, спираючись на досвід провідних українських підприємств у розробці та впровадженні маркетингових стратегій партнерських каналів, які вже досягли певних результатів. Розглянуті ключові елементи успішної партнерської маркетингової стратегії від визначення цільових партнерів і створення переконливих ціннісних пропозицій до навчання та відстеження ефективності кампанії. Визначені основні показники ефективності та ключові переваги для стратегії партнерського маркетингу. Вказані маркетингові матеріали, які відіграють вирішальну роль у залученні потенційних клієнтів, а також виявлено ефективні тактики партнерських відносин в цифровому маркетингу. Дослідження сучасних інструментів партнерського маркетингу на ринку В2В допомагають вивчити стратегії партнерства та їх вплив на успіх підприємств, надаючи широкі можливості для покращення свого управління та досягнення нових бізнес-партнерств. Завдяки цим інструментам компанії можуть ефективно співпрацювати з іншими гравцями на ринку, розширюючи клієнтську базу, збільшуючи продажі та рентабельність підприємств.

Завантаження

Опубліковано

07.09.2023