УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-18Ключові слова:
товарна політика, маркетинг-мікс, конкурентне середовище, технологічний процес, транспортні підприємстваАнотація
Стаття присвячена проблемам удосконалення маркетингової товарної політики транспортних підприємств Охарактеризовано особливості маркетинг-міксу. Виділено напрямки розвитку сучасних підприємств.
Завантаження
Опубліковано
30.11.2023
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
КУЗЬМИНЧУК, Н., ШУБА, Т., ЛЯШЕВСЬКА, В., ПАРФЬОНОВА, К., & БОЛОТНА, О. (2023). УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 324(6), 114-117. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-18