ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ У КОНКУРЕНТНОМУ ЄВРОСЕРЕДОВИЩІ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-80Ключові слова:
промислові підприємства, євросередовище, діагностика розвитку, стратегічне управління, розвиток, потенціал, конкурентоздатністьАнотація
У статті досліджено поняття економічної діагностики як важливого, дієвого інструменту стратегічного управління підприємством та основи отримання визначених стратегічних планів розвитку. Визначені завдання діагностики промислового підприємства та етапи діагностики рівня його бізнес-потенціалу у конкурентному євросередовищі діяльності. Охарактеризовано послідовність проведення комплексної діагностики внутрішнього бізнес-середовища промислового підприємства, результати якої суттєво впливають на підвищення ефективності управлінських рішень, підвищення конкурентоздатності та розширення внутрішніх і зовнішніх ринків збуту продукції. Розкрито вплив покращення діагностичних процесів на підприємстві, при формуванні інформаційно-аналітичного базису, на удосконалення стратегічного управління підприємством. Досліджено особливості проведення діагностики конкурентоздатності продукції промислових підприємств за споживчими, економічними та маркетинговими параметрами. Деталізовано методи, які використовуються під час проведення діагностики розвитку промислових підприємств за умов посиленого конкурентного бізнес-середовища функціонування. Визначено роль формування системи діагностичних даних (оціночних показників) та засади діагностики виробничого потенціалу промислового підприємства.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Інна ЛЕВИЦЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

