МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-52Ключові слова:
маркетинг персоналу, інноваційний розвиток, аграрне підприємство, сталий розвиток, бренд роботодавцяАнотація
У статті досліджено сутність маркетингу персоналу як складової інноваційного розвитку аграрних підприємств. Розкрито взаємозв’язок між концепцією сталого розвитку та впровадженням інновацій у систему управління персоналом. Визначено роль маркетингу персоналу у формуванні кадрового потенціалу, розвитку корпоративної культури та підвищенні конкурентоспроможності аграрних підприємств. Розглянуто основні етапи впровадження інноваційної моделі розвитку підприємства, охарактеризовано комунікаційну функцію маркетингу персоналу. Обґрунтовано напрями удосконалення HR-маркетингу в аграрному секторі, зокрема шляхом брендингу роботодавця, цифровізації комунікацій і розвитку компетенцій у сфері точного землеробства та автоматизації виробничих процесів. Запропоновані рекомендації спрямовані на підвищення ефективності управління трудовими ресурсами, розвиток інноваційної активності працівників і забезпечення сталого розвитку аграрних підприємств.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Станіслав МАНЬКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

