СИНЕРГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ОБЛІКОВО-ПОДАТКОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-19Ключові слова:
маркетинг, облік, податкове адміністрування, бізнес-процеси, фінансова стабільність, синергія, ділова мета, цифровізація, капіталізаціяАнотація
У статті розглянуто синергію маркетингових інструментів та обліково-податкового адміністрування бізнес-процесів у контексті забезпечення фінансової стабільності компанії. Визначено ключові ризики відсутності інтеграції цих систем: непрозорість маркетингових витрат, дублювання та викривлення інформації, складність доведення економічної доцільності операцій і підвищені податкові ризики. Запропоновано концепцію їх інтеграції у контексті елементів «цілі – наміри – очікування», яка дозволяє формувати доказову базу для внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів, у тому числі контролюючих органів, та підвищувати прозорість маркетингових процесів і їх відображення в облікових та податкових форматах. Обґрунтовано, що така інтеграція сприятиме не лише зростанню продажів і рентабельності, а й підвищенню інвестиційної привабливості, вартості бізнесу та довгостроковій конкурентоспроможності підприємства.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Валентина БОБРОВНИК, Лариса СКОРОБОГАТА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

