СИНЕРГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ОБЛІКОВО-ПОДАТКОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-19

Ключові слова:

маркетинг, облік, податкове адміністрування, бізнес-процеси, фінансова стабільність, синергія, ділова мета, цифровізація, капіталізація

Анотація

У статті розглянуто синергію маркетингових інструментів та обліково-податкового адміністрування бізнес-процесів у контексті забезпечення фінансової стабільності компанії. Визначено ключові ризики відсутності інтеграції цих систем: непрозорість маркетингових витрат, дублювання та викривлення інформації, складність доведення економічної доцільності операцій і підвищені податкові ризики. Запропоновано концепцію їх інтеграції у контексті елементів «цілі – наміри – очікування», яка дозволяє формувати доказову базу для внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів, у тому числі контролюючих органів, та підвищувати прозорість маркетингових процесів і їх відображення в облікових та податкових форматах. Обґрунтовано, що така інтеграція сприятиме не лише зростанню продажів і рентабельності, а й підвищенню інвестиційної привабливості, вартості бізнесу та довгостроковій конкурентоспроможності підприємства.

Завантаження

Опубліковано

16.10.2025

Як цитувати

БОБРОВНИК, В., & СКОРОБОГАТА, Л. (2025). СИНЕРГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ОБЛІКОВО-ПОДАТКОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 346(5), 132-138. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-19