ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В ЦИФРОВОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-13Ключові слова:
інноваційні підходи, цифрове бізнес-середовище, комунікаційні процеси, цифровізація, конкурентоспроможність, стратегічне управлінняАнотація
Сучасний етап розвитку економіки характеризується стрімкою цифровізацією бізнес-процесів, глобальною конкуренцією та високою динамікою ринкових змін. Цифрове бізнес-середовище вимагає від компаній не лише впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, а й пошуку інноваційних рішень у сфері комунікацій зі споживачами, партнерами та внутрішніми стейкхолдерами. Ефективність таких рішень залежить від здатності підприємств швидко адаптуватися до змін і впроваджувати сучасні цифрові платформи, аналітику даних, автоматизацію маркетингових процесів і системи управління клієнтськими відносинами, що стають ключовими факторами підвищення конкурентоспроможності та довгострокової вартості бізнесу.
Постійний розвиток цифрових технологій зумовлює необхідність переосмислення традиційних комунікаційних стратегій підприємств. Для забезпечення конкурентоспроможності бізнесу важливо впроваджувати інноваційні підходи до формування ефективних каналів взаємодії зі споживачами та партнерами.
Основною метою дослідження обґрунтування та розроблення інноваційних підходів до формування ефективних комунікацій на підприємствах у цифровому бізнес-середовищі, що передбачає визначення ключових принципів, інструментів і технологій цифрової взаємодії, а також вироблення практичних рекомендацій щодо їх впровадження для підвищення конкурентоспроможності та стійкого розвитку бізнесу.
В умовах сучасної цифрової епохи трансформації комунікація в бізнес-середовищі зазнає суттєвих змін. Зростання ролі інформаційних технологій, дистанційної роботи, глобалізації ринків та високих очікувань з боку клієнтів і партнерів створює нові виклики та потребує впровадження інноваційних підходів до побудови ефективної комунікації. Традиційні методи взаємодії між поступово встановлюються комунікаційні зв’язки між співробітниками, клієнтами та іншими учасниками бізнес-середовища поступаються місцем цифровим рішенням, що забезпечують швидкість, гнучкість та прозорість інформаційних потоків.
Інноваційні підходи до формування комунікації в цифровому бізнес-середовищі є потужним драйвером змін у сучасних організаціях. Ці технології відкривають широкі перспективи для вдосконалення внутрішньої та зовнішньої комунікації, сприяючи більш ефективній взаємодії між співробітниками, управлінцями, діловими партнерами та споживачами. Використання інструментів, зокрема хмарних сервісів, штучного інтелекту та доповненої реальності, значно розширює можливості бізнесу в цьому напрямі. Ключовими перевагами цих інновацій є не тільки оптимізація командної діяльності та вдосконалення результатів роботи обслуговування клієнтів, але й створення більш гнучких, масштабованих і прозорих комунікаційних процесів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина МЯГКИХ, Тетяна ДЕМ’ЯНЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

