ІНТЕГРАЦІЯ HR-МАРКЕТИНГУ ТА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПРОЦЕСІ РЕЛОКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА: ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

  • Марина УС Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця Автор https://orcid.org/0000-0002-4849-0331

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-11

Ключові слова:

маркетингова діяльність, HR-маркетинг, організація маркетингових комунікацій, релокація підприємства, організаційне та аналітичне забезпечення, бренд роботодавця, корпоративна культура, залучення персоналу

Анотація

У статті досліджено організаційно-аналітичні аспекти інтеграції HR-маркетингу та маркетингових комунікацій у процесі релокації підприємств. Розглянуто роль HR-маркетингу у формуванні бренду роботодавця, мотивації та утриманні персоналу, а також значення маркетингових комунікацій для координації внутрішніх і зовнішніх процесів. Запропоновано інтегровану організаційно-аналітичну модель та 3C-model: Communication–Coordination–Culture, що забезпечують ефективний обмін інформацією, узгодженість корпоративної культури та стабільність бізнесу під час релокації. Результати дослідження можуть використовуватися для підвищення ефективності маркетингової діяльності та управління персоналом у трансформаційних умовах.

Завантаження

Опубліковано

16.10.2025

Як цитувати

УС, М. (2025). ІНТЕГРАЦІЯ HR-МАРКЕТИНГУ ТА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПРОЦЕСІ РЕЛОКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА: ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 346(5), 87-92. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-11