ІНТЕГРАЦІЯ HR-МАРКЕТИНГУ ТА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПРОЦЕСІ РЕЛОКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА: ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-11Ключові слова:
маркетингова діяльність, HR-маркетинг, організація маркетингових комунікацій, релокація підприємства, організаційне та аналітичне забезпечення, бренд роботодавця, корпоративна культура, залучення персоналуАнотація
У статті досліджено організаційно-аналітичні аспекти інтеграції HR-маркетингу та маркетингових комунікацій у процесі релокації підприємств. Розглянуто роль HR-маркетингу у формуванні бренду роботодавця, мотивації та утриманні персоналу, а також значення маркетингових комунікацій для координації внутрішніх і зовнішніх процесів. Запропоновано інтегровану організаційно-аналітичну модель та 3C-model: Communication–Coordination–Culture, що забезпечують ефективний обмін інформацією, узгодженість корпоративної культури та стабільність бізнесу під час релокації. Результати дослідження можуть використовуватися для підвищення ефективності маркетингової діяльності та управління персоналом у трансформаційних умовах.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Марина УС (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

