МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ У ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ З ДИСТРИБУТИВНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-3Ключові слова:
комунікаційна стратегія, дистрибутивна політика, моделі комунікації, харчова галузь, середні підприємства, цифрові інструменти, CRM-системи, онлайн- та офлайн-комунікації, конкурентоспроможністьАнотація
У статті розглянуто моделі комунікаційної стратегії у взаємозв’язку з дистрибутивною політикою середніх підприємств харчової галузі. Актуальність дослідження зумовлена зростанням конкуренції, цифровізацією бізнес-середовища та потребою забезпечення стабільної присутності у каналах збуту. Метою роботи є визначення принципів і механізмів побудови комунікаційної стратегії, синхронізованої з логістичними процесами, що підвищує результативність дистрибутивної політики.
У процесі дослідження застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та системного узагальнення. Розроблені моделі враховують специфіку середніх підприємств та їх ресурсні обмеження, охоплюючи етапи від постановки цілей і вибору цільових аудиторій до інтеграції онлайн- й офлайн-каналів та впровадження інструментів контролю ефективності.
Результати показують, що запропоновані моделі підвищують ефективність комунікаційної взаємодії, забезпечують узгодженість маркетингових і логістичних рішень, сприяють зміцненню партнерських відносин, оптимізації витрат і зростанню впізнаваності бренду. Практична значущість полягає у можливості використання моделей у діяльності підприємств харчової промисловості для посилення конкурентних позицій на внутрішньому та зовнішньому ринках.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Людмила ДИБЧУК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

