МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА АГРАРНИХ ФОРМУВАНЬ

Автор(и)

  • Юлія ГАЛЬЧИНСЬКА Національний університет біоресурсів і природокористування України Автор https://orcid.org/0000-0003-4260-3072
  • Алла ГРИЩЕНКО Національний університет біоресурсів і природокористування України Автор https://orcid.org/0009-0003-3055-1196

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-13

Ключові слова:

маркетингова комунікаційна політика, аграрні формування, маркетинг, стратегія, льське господарство

Анотація

У статті розглянуто маркетингову комунікаційну політику аграрних формувань, її основні форми та можливості застосування в аграрному секторі економіки. Досліджено основні умови для розробки маркетингової комунікаційної політики, а також фактори, які впливатимуть на ці рішення в сільському господарстві.  Наведено ролі кожного елемента в загальному комунікаційному процесі та визначено основні підходи, які використовуються у процесі розробки комунікаційних планів. Також розглянуто та оцінено вплив чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на результати діяльності агроформувань. Виявлено ключові тенденції розвитку сільського господарства в Україні, що дозволило сформувати передумови для розробки маркетингової комунікаційної стратегії. Визначено ключові переваги для застосування  в сільському господарстві маркетингових комунікаційних інструментів.

Завантаження

Опубліковано

30.07.2024

Як цитувати

ГАЛЬЧИНСЬКА, Ю., & ГРИЩЕНКО, А. (2024). МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА АГРАРНИХ ФОРМУВАНЬ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 96-100. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-13