МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ТИПІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА ЗАСАДАХ ОМНІКАНАЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-65

Ключові слова:

логістика, маркетинг, омніканальність, інформаційно-логістична система, суб’єкт господарювання, типізація

Анотація

 У статті подано методичний підхід до типізації інформаційно-логістичних систем (ІЛС) суб’єктів господарювання в умовах цифрової трансформації. Запропоновано уніфіковану модель для оцінки та класифікації ІЛС за рівнем інтеграції комунікаційних каналів, автоматизації й персоналізації. Оцінювання здійснюється за шістьма критеріями: різноманіття каналів, ступінь інтеграції, рівень автоматизації, гнучкість маршрутизації, швидкість обробки запитів, персоналізація. Визначено три типи ІЛС: базова, адаптивна, повна омніканальність. Запропонована типологія дає змогу підприємствам оцінити поточний стан ІЛС, визначити напрями вдосконалення та адаптувати логістичну інфраструктуру до змін ринку. Модель є практичним інструментом для оптимізації обслуговування й зміцнення конкурентних переваг.

Завантаження

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

КОЛОСОК, В., & ПЕДОРЕНКО, Д. (2025). МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ТИПІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА ЗАСАДАХ ОМНІКАНАЛЬНОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 344(4), 472-477. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-65