МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ТИПІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА ЗАСАДАХ ОМНІКАНАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-65Ключові слова:
логістика, маркетинг, омніканальність, інформаційно-логістична система, суб’єкт господарювання, типізаціяАнотація
У статті подано методичний підхід до типізації інформаційно-логістичних систем (ІЛС) суб’єктів господарювання в умовах цифрової трансформації. Запропоновано уніфіковану модель для оцінки та класифікації ІЛС за рівнем інтеграції комунікаційних каналів, автоматизації й персоналізації. Оцінювання здійснюється за шістьма критеріями: різноманіття каналів, ступінь інтеграції, рівень автоматизації, гнучкість маршрутизації, швидкість обробки запитів, персоналізація. Визначено три типи ІЛС: базова, адаптивна, повна омніканальність. Запропонована типологія дає змогу підприємствам оцінити поточний стан ІЛС, визначити напрями вдосконалення та адаптувати логістичну інфраструктуру до змін ринку. Модель є практичним інструментом для оптимізації обслуговування й зміцнення конкурентних переваг.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Валерія КОЛОСОК, Дмитро ПЕДОРЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

