ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-70

Ключові слова:

маркетинг, маркетингова політика, товарна політика

Анотація

В статті висвітлено основні проблеми застосування товарної політики як однієї з найважливіших складових комплексу маркетингу підприємства. Проаналізовані праці вчених, що займалися дослідженням даних питань, виокремлено недостатньо досліджені аспекти. Зазначено на тому, що ефективна товарна стратегія є ключовою у маркетинговій стратегії загалом. Акцентовано увагу на тому, що особливості продукції підприємства визначають комплекс маркетингових інструментів, тому розробка товарної (продуктової) стратегії у сучасних умовах є надзвичайно актуальним.

Проаналізована множина розумінь дефініції «політики» як інструмента господарської діяльності підприємства. Зазначено на тому, що в умовах маркетингової орієнтованості підприємства основним завданням стає визначення із видом продукції і обсягами виробництва, а також того коли, як і для кого ця продукція буде випускатися. Зроблено висновок про те, що чітка і виважена маркетингова діяльність є конкурентною перевагою підприємства.

Розглянуто різноманітні визначення дефініції «товарна політика» вітчизняними вченими. Визначено, що товарна політика є комплексом управлінських рішень, який сприяє розробці оптимального товарного асортименту, підтримці на належному рівні конкурентоспроможності товару та виведенні його на ринок. Зазначено на однобічності даного підходу. Визначено основні цілі товарної політики підприємства.

Зроблено висновок про те, що під час формування товарної політики підприємства використання стратегічного підходу надасть можливість зменшувати витрати, підсилювати конкурентоспроможність на ринку, знаходити потенціал для ефективної комерційно-господарської діяльності, задовольняти споживчі потреби та отримувати прибуток.

Завантаження

Опубліковано

25.04.2024

Як цитувати

БОЙКО, Р., АНДРУШКЕВИЧ, З., & НЯНЬКО, В. (2024). ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 328(2), 470-476. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-70