ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ

Автор(и)

  • О. ЧЕРЕП Запорізький національний університет Автор
  • А. КОЦЕРУБА Запорізький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-55

Ключові слова:

Елементи, маркетингова товарна політика, система, функції, ринок, цілі, план, завдання, потреби, комплекс, напрямок, концепція

Анотація

Встановлено, шо для освоєння товарних ринків підприємства використовують різні концепції, підходи,  політики, серед яких особливе місце посідає маркетингова  товарна політика. Визначено складові товарної політики. Запропоновано авторське визначення сутності поняття товарна політика, яке передбачає врахування  напрямку діяльності, сукупності засобів (інструментів) та методів (технік) для реалізації певних інтересів задля досягнення визначених цілей в певному середовищі. Досліджено комплекс  маркетингу,   який розробляє цілу низку  маркетингових політик, а саме: елемент комплексу маркетингу  Product (товар); елемент комплексу маркетингу  Price (ціна); елемент комплексу маркетингу  Place (розповсюдження); елемент комплексу маркетингу  Promotion (просування). Систематизовано трактування  науковців  щодо сутності поняття маркетингової політики підприємства на ринку та виділено чотири основні теоретичні підходи: процесний;  управлінський; інструментальний; фінансовий.  Зазначено функції маркетингової політики. Розглянуто маркетингову товарну політику як систему, у складі якої функціонують певні компоненти, кожен з яких обслуговує відповідний процес. Запропоновано елементи споживчого та торговельного маркетингу, асортиментної та цінової політики як складових маркетингової товарної політики. 

Завантаження

Опубліковано

05.03.2021

Як цитувати