ЕЛЕКТРОННА ТОРГІВЛЯ І ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • В. БОКОВЕЦЬ Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету Автор
  • Л. ДАВИДЮК Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-37

Ключові слова:

технології, глобалізація, e-commerce, інтернет торгівля, онлайн

Анотація

У статті розкрито передумови розвитку електронної торгівлі, досліджено значення розвитку бізнесу за допомогою електронної торгівлі.  Зазначено, що дослідження цієї теми є особливо актуальним, так як однією з найбільш значних змін, яку зараз переживає світ бізнесу, є прогресивний розвиток та впровадження електронної торгівлі. З урахуванням стрімкого розвитку web- та інтернет-технологій, електронна торгівля нарощує обсяги у світовому масштабі і формується як окрема галузь економіки. Розвиток технологій, Інтернету та глобалізація цього процесу значно  вплинули на міжнародну торгівлю. Проаналізовано найбільші регіони електронної торгівлі, компанії, які реалізують e-commerce; частка онлайн замовлень в Україні.

Завантаження

Опубліковано

05.03.2021

Як цитувати