ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Е. КОВТУН Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-35

Ключові слова:

маркетинг, ефективність управління, зовнішнє середовище, зовнішньоекономічна діяльність, зовнішній ринок

Анотація

Стаття присвячена питанню маркетингових досліджень при здійсненні підприємством зовнішньоекономічної діяльності, оскільки об’єктивна необхідність постійного вивчення маркетингових досліджень підприємством передбачає науково-методичне опрацювання висновків аналізу конкуренції на внутрішньому і зовнішньому ринках для збільшення ймовірності успіху ринкової діяльності підприємства.

Завантаження

Опубліковано

05.03.2021

Як цитувати

КОВТУН, Е. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 290(1), 197-202. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-35