ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В СИСТЕМИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТІВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-55Ключові слова:
аграрний бізнес, корпоративне управління, принципи, соціальна відповідальність, сталий розвиток, суб’єкти аграрного бізнесу, стейкхолдериАнотація
Стаття присвячена дослідженню принципів соціальної відповідальності в системи корпоративного управління суб’єктів аграрного бізнесу.
Встановлено, що впровадження принципів соціальної відповідальності в системи корпоративного управління суб’єктів аграрного бізнесу є не просто етичним вибором, а стратегічно вигідною та прогресивною тенденцією.
Доведено, що інтеграція соціальних, екологічних та економічних аспектів у процес прийняття управлінських рішень дозволяє аграрним підприємствам не лише мінімізувати ризики та підвищити свою стійкість, але й зміцнити відносини з ключовими стейкхолдерами, покращити репутацію та підвищити свою конкурентоздатність у довгостроковій перспективі.
Визначено, що відповідальне землекористування, дбайливе ставлення до довкілля, підтримка місцевого населення та забезпечення гідних умов праці для працівників стають ключовими факторами сталого розвитку аграрного бізнесу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Дмитро ЛИПОВИЙ, Тетяна ЛЕПЕЙКО, Андрій ДАНКЕВИЧ, Олексій ТЯЖЕМОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

