КЛАСИФІКАЦІЯ ЦІН ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-81Ключові слова:
ціна, ціноутворення, види функцій цінАнотація
Розглянуто поняття ціни з різних аспектів та її економічну суть. Яка відображена через виконання нею окремих функцій, взаємопов’язаних між собою та утворюють єдину систему: облікову; збалансування попиту та пропозиції; стимулюючу; розподільчу; засобу розміщення виробництва. Проаналізовано різні підходи до класифікації цін та їх видів. Під ціною розуміємо засіб маркетингового впливу підприємства на споживача з метою забезпечення ринкової рівноваги між попитом і пропозицією. Ціна є важливим джерелом доходу підприємства, оскільки містить прибуток. Складовими ціни є також різні види непрямих податків (податок на додану вартість, акцизний збір), торгівельні чи спеціальні надбавки, націнки або знижки. Ціна товару остаточно формуються на ринку і значною мірою залежать від співвідношення попиту і пропозиції. Різні види цін мають свої особливості та застосовуються у відповідних умовах. Наведено класифікацію цін за різними ознаками, охарактеризовано їх види.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Людмила САЧИНСЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

