ОСВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ: МІЖНАРОДНИЙ ВИМІР
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-21Ключові слова:
соціальна інтеграція, ВПО, біженці, міграція, війна, професійний розвиток, освітаАнотація
В статті досліджено міжнародний досвід використання освітніх інструментів соціальної інтеграції внутрішньо переміщених осіб. Дослідження здійснено на основі аналізу досвіду країн, для яких проблема вимушеної внутрішньої міграції була та залишається надзвичайно актуальною: Грузія, Сомалі, Ефіопія, Вірменія та Ірак. Виявлено, що освітні ініціативи для ВПО в різних країнах світу демонструють різноманітні підходи до соціальної інтеграції та включають мовну підготовку, професійну підготовку, освіту дітей ВПО, розвиток особистісних навичок.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена ОЛІЙНИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

