ТРАНСФОРМАЦІЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗЕРНОТРЕЙДЕРІВ ЯК ЗАПОРУКА ЗМІЦНЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-18Ключові слова:
зернотрейдери, бізнес-модель, конкуренція, конкурентоспроможність, ринок зерна, торгівля зерном, продовольча безпекаАнотація
Стан і динаміка діяльності українських зернотрейдерів в умовах повномасштабної війни та економічної нестабільності – сьогодні є важливими, водночас, дискусійними питаннями. Проаналізовано кількісні зміни в структурі учасників ринку та виявлено основних гравців галузі. Ідентифіковано ключові проблеми зниження конкурентоспроможності українських зернотрейдерів на глобальному ринку. Встановлено тісну залежність ринку від зовнішньополітичної ситуації, зокрема через руйнування логістики та безпекову ситуацію. Визначено проблему маржинальності українських зернотрейдерів. Обґрунтовано необхідність трансформації бізнес-моделей зернотрейдерів шляхом реалізації продукції з доданою вартістю та диверсифікації цінової і збутової політик.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Галина ФИЛЮК, Аліна МАГОМЕДОВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

